Sunday, November 9, 2008

Mengong tul aku....

assalamualaikum...yeah welkam to my 2nd blog aku...Sbenarnye aku terpakse wat blog baru...pasal ape?pasal aku punye 1st blog tu aku dh lupe password dier...so xleh la nk MASUK!...hahaha..mengong tul aku...dh lame sgt x bukak blog ni..last2 password dh lupe..dh la tu email gmail yg aku wat tu pun dh lupe...hahahaha...lawak tul..nampak sgt aku xserius nk wat blog ni...mula2 semangat gler nk wat blog(pengaruh housemate2 aku,sume blog dh gempak gler,kecuali org tua ngan makhluk kecil yg xreti nk wat blog)...last2 dh maleh nk wat...pastu trus lupe email n password..hehehe...neway ni aku dh semangat blk nk wat blog...insyallah kali ni msti ok punye...x lupe password lg dah....aku sebenarnye xtau nk tulis ape ni...aku bukannye pandai bercerita sgt cam hausmate2 yg lain...nnt aku cube r camne nk gempak kan blog aku ni...aku letak r isu2 yg best or ape2 yg best r utk blog ni....bosan gler doh,dh tgk muvie,main gtar,main game,main facebook la,main fantasy la n ape2 lg la...xm lmbt lg,so baik aku isi mase lapang ngan blog ni...ok dudes..nnt aku cter lg..chow..

No comments: