Monday, November 17, 2008

Sarapan di mana?

Huih,bgn pagi td aku rs lapa plak...rase cam nk wat breakfast in bed je...tp katil xde,so aku wat breakfast atas lantai je la...cara2 nye mudah saje...amik sepeket ali tea(bkn pak ali punye stok k,ni macam ali cafe punye paket la)..pastu amik electric kettel...panaskan air..pastu amik toaster...toast kan 3 keping roti...sambil2 tggu teh aku tu sejuk,so aku g mandi jap..10 minit..dh siap mandi,br aku sambung blk wat bfast aku nih...hehehe.ok,teh sudah pun siap....roti yg dh di'toast'kn tu pun dh standby....langkah seterusnye aku pun menyapu la peanut butter kat roti2 tu(mmmm sedapnye)....smbl aku menaip ni,perut pun rase lapa plak...hohohoho.....so,bfast pun dh siap!mari la kter makan...ni la result eksperimentasi sarapan aku yg berseni.....


ni la resepi agung yang terkenal di seluruh seantero dunia....Micheal schumacer mase miskin pun makan breakfast atas lantai camni gk....kekekekekeke...sila la korg cuba ek,,,kalo korg wat sendiri mesti rase sedap punye...x caye sudah...


ni plak rupe sarapan aku selepas makan...8 minit je dh abis...lapa tahap terrorist (pengaruh CS)..lpas mkn jgn lupe basuh pinggan ok...errrkkkkkk alhamdulillah...hehe

9 comments:

Syammil said...

apa yg berseninya..biasa ja la..sempat lg kutuk x-rumate hg yg dlu tu.keji gla la..

Ariff Shah said...

mane ade kutuk...tu kire contoh r..hang r ade niat jahat kat xxx tu..

Syammil said...

oit..agak2 la.kn hg sebut tea ali (bukan pak ali pnya)..cm kutuk la tu..haha lwak gla..

Seyn Jukey said...

dem! makan tak ajak!

Ariff Shah said...

to syammil= diam jgn bising,nnt pak ali dgr...

Ariff Shah said...

lalalala

Syammil said...

ok2..tp kna bayar la klu nk aku diam..hahha

Mohd Hanif B Md Yusuf said...

syamil si keji.. buat onar di mana2

Syammil said...

astig..hg jeles ka?